hola

Sista dagen på lovet.. och jag är sjuk.. segt.. snorig,ont i huvudet och i halsen.. men annars är det bra! ;)
 
nää så deppigt är det inte! Jag tycker (tro det eller ej) faktiskt att det ska bli ganska skönt att komma tillbaka till vardagen, saknar rutinerna, det rullar liksom på mycket fortare när man har massa att göra hela tiden, och det är precis vad jag vill nu, för jag vill bara spola fram tiden några veckor till när tävlingarna kommer igång! :D
 
Pluss att det är förhoppningsvis några spännade saker som händer nu framöver.. men mer om det när det kommer närmare! :P
 
haha juste måste bara berätta, jag kollade på mitt schema för vårterminen, och jag ska ha ett nytt ämne,psykologi, och vi ska ha en lärare som är jättebra! men det roliga är att han har suttit på psykhem för några år sen..!!! Hahaha hur kul är inte det :P 
 
                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0