16 juni

Vi åkte hemifrån vi 8 tiden imorse, Sirre skötte sig jättebra hela tiden, han stod helt lugnt hela vägen!
När vi kom fram lastade vi ut Sirre och alla hans saker. Emmas mamma visade mig vart jag ska bo, det är som sagt ett hus på gården, jag har ett eget rum i huset och sen delar alla på köket osv.
Vi passade på att åka och handla lite innan mamma och pappa började åka hem igen. Hitta på ett helt nytt ställe är inte lätt kan jag säga... den som uppfann gps borde få en guldstjärna!! ;)
 
När mamma och pappa hade åkt gick jag ner till ridhuset med Sirre för att longera lite, han tyckte nog att det var skönt att röra lite på sig efter att ha stått i transporten hela dagen. Var där i ca en kvart så han fick trava runt lite.
 
Tog lite bilder på honom, de blev väldigt suddiga.. men bättre än ingenting!
 
 
Här är lite bilder på huset där jag bor och utsikten från mitt fönster. Jag och Sirre bor grannar! :D Den första och tredje bilden är inzoomad.
 
Här är mitt rum
 
 
Här är vardagsrummet
 
 
Köket
 

hoppas ni tyckte det var kul att se lite bilder! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hej! Va mysigt det ser ut och lycka till i fortsättningen! Kramisar

2013-06-20 @ 12:10:54
Postat av: Lina

Gud vad avundsjuk jag är på dig! Se jätte mysigt ut!! Njut mycket så ses vi när du har kommit hem! :)

2013-06-25 @ 11:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0