16 juni

Hej!
 
Just nu sitter jag i soffan, kollar på tv och äter godis! :P
Det är ganska tomt på gården nu för Emma och Vendela är borta på tävling, men de kommer hem imorgon vid lunch. Och då kommer det även att komma en ridsläger grupp till ridskolan, så imogon kommer det nog bli fullt här istället!
 
Jag har ett eget rum i ett av husen på gården, där bor även Vendela (Emmas hästskötare) och alla ridläger tjejer, men som sagt är inte de här nu så i kväll bor jag ensam i huset.. :S haha nej då det kommer nog gå bra!
 
Smsade med Emma precis, och imorgon ska jag ge krafft fodret till hästarna vid 7 och sen kommer Jossan och då ska vi rida ut på hästarna!
 
Blir en spännade dag imorgon! :)  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0