23 juni

ojoj helt slut är jag nu, började dagen med fodringen och sen trimmade jag Sirre i ridhuset efter det longerade jag två hästar sen bar det ivär på tävling med 6-7 hästar.. vet faktiskt inte hur många vi hade med oss :P
Det var en regional tävling i Herrljunga med unghästarna. Det var lite stressigt när vi gjorde i ordning och så men det vär en rolig dag! kul att åka på tävling! :)) Jag fick rida fram några hästar åt Emma när det var lite ont om tid mellan vissa, det var roligt. Och jag har idag suttit på den mest mötes-skygga hästen någonsin!! Helt sjukt vadhan var rädd när de andra hästarna kom nära.. han bara slängde sig åt andra hållet..
 
Men det var i alla fall en kul dag, och imorgon kommer också bjuda på massa kul saker!! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå vill höra hur du har det och hur dagarna ser ut!! Hur läggs träningen för hästarna upp? Spännade att höra!

2013-06-27 @ 22:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0