Hej

Ojoj nu har jag inte skrivit på några dagar.. jag är inte alls bra på det här! Men det har varit fullt upp de senaste dagarna också så det har inte funnits så mycket tid.
Allt rullar i alla fall på bra! Häst på ett eller annat sätt hela tiden! ;)
 
Min favorit i stallet än så länge är nog Coralle, ett fem årigt skimmel sto, super fin är hon! Om ni vill läsa mer om hästarna eller om Emma så kan ni gå in på hennes hemsida och kika lite!   
 
http://www.emmaemanuelsson.se/ 
 
Det är kanske lite sent att önska er en glad midsommar nu.. haha nu är den ju typ slut men jag hoppas iaf att ni har haft det bra! :)
 
Tycker ni att jag ska skriv om något speciellt så skriv bara ett litet önskemål i en komentar så ska jag se vad jag kan göra åt saken! ;D
 
Ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0