Presentation av mig!

jag kom på att det kan ju vara bra med ett inlägg med lite info om mig, så ifall att det skulle ramla in några läsare ´som inte känner mig snabbt kan få lite bättre koll!
 
Jag heter Camilla Ahlén född 1995. Jag kommer från Ekerö där jag bott med min familj på våran gård i hela migg liv! Men från och med augusti 2014 bor och jobbar jag som beridare hos hoppryttaren Emma Emanuelsson i Lerum utanför Göteborg!
 
Jag har ridit och älskat hästar så länge jag kan minnas! Jag har sjäv haft egna hästar och tävlat upp till 140cm på storhäst. Dock sålde jag min häst Sirius några veckor efter att jag flyttade till Emma, så nu är jag utan egen häst, men det går ingen nöd på mig, för rida hästar får jag göra så det räcker och blir över ändå i jobbet! ;)
 
I den här bloggen kommer ni att kunna flja min vardag och min satsning inom ridsoprten!
 
Trevlig läsning! ;D Kram
 
 
 
 
 
Jag och Sirius i Falsterbo 2013 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0